Dé missing link tussen bedrijven en tijdelijke werkkrachten

ExtraExpertise is een cloudoplossing die het beheer en de communicatie met jouw tijdelijke werkkrachten sterk zal vereenvoudigen, je aanwervingsprocessen makkelijker zal maken en je administratie vlotter zal laten verlopen.

Waarbij schieten we je zoal te hulp?

Wij voorzien je van een dashboard voor het beheren van jouw freelancers, stagairs en andere tijdelijke werkkrachten waardoor onoverzichtelijke Excel-bestanden, CRM licenties en verouderde info tot het verleden behoren.
Cold-calling en e-mails sturen om de beschikbaarheid en interesse te checken van potentiele kandidaten worden dankzij onze tool volledig overbodig. Je kan via de beveiligde chatfunctie direct contact opnemen met freelancers en bedrijven
Via onze oplossing optimaliseer je in no time alle communicatie met werkkrachten. Alles gebeurd binnen onze beveiligde omgeving zodat geen mails of communicatie verloren gaat en jij als bedrijfsleider op jouw twee oren kan slapen.

Met ExtraExpertise streven wij ernaar:

  • De verstandhouding en communicatie met jouw werkkrachten te verbeteren;
  • Je administratie en organisatie vereenvoudigen;
  • Te helpen bij zoektocht naar extra werkkracht via onze uitgebreide database

Jouw "Secret weapon" in the war of talent

SaaS preview

Eén tool om al jouw outsourcing te beheren

Gedaan met verschillende Excel- en andere bestanden steeds weer te moeten nakijken. Via onze gebruiksvriendelijke interface kan jij vanaf nu je freelancesquad beheren, toewijzen aan missies en jouw database uitbreiden met professionals.

Eenvoudig je (remote) équipe beheren

Plaats eenvoudig nieuwe opdrachten en onze slimme robot verspreidt deze via ons netwerk van freelancers en via populaire sociale media kanalen.

Zo krijgt jouw opdracht de aandacht die ze verdient, en kunnen professionals vervolgens contact met je opnemen.

Organiseer je freelancerssquad met tags en persoonlijke notities. Pas tags toe of voeg ze toe aan een groep om alles beter te structureren

Bied meerwaarde aan voor je freelancers

On-boarding informatie en de teamopstelling bij je klant helpen je freelancers om zich beter te informeren en efficiënt te werk te gaan. Via de ingebouwde chatfunctionaliteit kan er om feedback gevraagd worden en kan je eenvoudig documenten versturen.

Als kers op de taart kunnen freelancers die matchen met jullie wensen gebruik maken van de focus-module. Deze module laat toe om overzicht te bewaren tijdens remote of on-site werk door todo lijsten, kalenders en vaak gebruikte links te ordenen per klant of project. Daarnaast kan jij als recruiter bij de opstart de nodige onboarding informatie meegeven zodat de samenwerking succevol en zonder kopzorgen kan worden opgestart wat tevredenheid bij alle partijen zal bevorderen.

CV's en beschikbaarheid die steeds up-to-date zijn

Met letterlijk één druk op de knop kan je een update aanvragen van de beschikbaarheid van de freelancers in jouw persoonlijk netwerk en krijg je hun meest recente CV te zien. Hierdoor kan je gericht rekruteren en focussen op jouw business.

Freelancers zoeken die beschikbaar zijn wordt kinderspel dankzij de ingebouwde uitgebreide zoekrobot waarmee je kan filteren op basis van profiel, dagprijs, en ervaring.

Kies voor ExtraExpertise en wordt efficiënt en daadkrachtig als ondernemer

Onze prijsformules afgestemd op jouw noden

Wij geven jouw bedrijf de kans om als eerste onze softwareoplossing te ontdekken. Hieronder geven wij alvast de verschillende betalende formules weer. Na een vrijblijvende demo waarin we jou de tool laten zien in een videogesprek, kan je reeds intekenen en zo als één van de eersten gebruik maken van onze handige tool.

Maandelijks
Jaarlijks Bespaar tot 10% op jaarlijkse formules

Small-business

Voor kleine bedrijven en startups

399 per maand
Meteen een demo inplannen
Wat zit er inbegrepen in het pakket voor Small-businesses?

  • Beheer al jouw freelancers en contractors toe in jouw talentpool
  • maximum 5 jobslots of consultants actief
  • Eenvoudig opdrachten plaatsen opvolgen via ons gebruiksvriendelijk platform
  • Geef jouw freelancers toegang tot de Focus-module
  • Toegang tot database van 10.000+ professionele freelancers
  • Freelancers filteren,zoeken en taggen
  • Handige filters om snel de juiste werkkracht te vinden
  • Chatten, briefings en documenten doorsturen naar jouw consultants
  • Ontvang via e-mail een melding wanneer freelancers beschikbaar zijn

Medium-business

Voor KMO's, recruiters en scale-ups

Op aanvraag
Contacteer onze sales
Wat zit er allemaal in het pakket voor Medium-businesses?

  • Alle functies van het small pakket
  • maximum 10 jobslots of consultants actief
  • 3 gebruikersaccounts gelinkt aan jouw bedrijf
  • Persoonlijke notities toevoegen en historiek raadplegen
  • Onboarding taken, informatie en briefings meegeven om de opstart te vereenvoudigen
  • Freelancers in groepen indelen
  • Leer kandidaten kennen via speeddating interviews in samenwerking met Nice2MeetYou
  • Automatische plaatsen van opdrachten naar LinkedIn via onze slimme Automatisatie oplossing

Enterprises

Voor grote berdrijven en enterprises

Op aanvraag
Contacteer onze sales
Wat zit er inbegrepen in het pakket voor Grotere bedrijven?

  • Alle functies van het medium pakket
  • Meer dan 10 jobslots of consultants actief
  • Ondersteuning bij het importeren van de bestaande database uit jouw huidige CRM
  • Persoonlijke Employer branding pagina met oplijsting van jouw vacatures
  • Controleer of de opdracht al geplaatst is zodat je jouw slaagkansen kan inschatten
  • Controleer onmiddelijk of de freelancer al actief is op een andere opdracht
  • Publiceer en zet jouw evenementen in de kijker
  • Hulp op afstand en 100% Begische support

Bijkomende informatie

Alle hierboven vermelde prijzen zijn exclusief 21% BTW

Betalingen gebeuren steeds online via onze online payment provider of via directe overschrijving, en gebeuren bij de aanvang van elke maand indien jouw bedrijf kiest voor een betaling op maandbasis. Wanneer u gebruik wil maken van de korting, dient de som gelijk aan het maandbedrag vermenigvuldigt met 12 (voorbeeld : prijs voor een small-business abonmement bedraagt 349 euro wanneer de klant kiest voor een jaarlijks lidmaatschap * 12 = 4188 exclusief 12% BTW)te worden volstort alvorens wij jullie account zullen activeren. Wij zullen voor elke betaling een elektronische factuur bezorgen die kan 100% fiscaal aftrekbaar is en kan worden ingebracht in jullie boekhouding.

Extra slots voor consultants of het plaatsen van opdrachten kunnen worden toegevoegd aan jouw account voor 50 euro per maand/account op aanvraag. Hiervoor kan je best een mailtje sturen naar ons e-mailadres: support@extraexpertise.be met vermelding van jouw login. Wij doen het nodige om de credits zo snel mogelijk te activeren nadat wij de betaling ontvangen hebben.

Extra gebruikersaccounts kunnen worden toegevoegd 25 euro per maand/account op aanvraag. Bij de small-business formule bijvoorbeeld is er standaard één gebruikersaccount inbegrepen in de betalende formule.

Wens je graag meer info over de verschillende mogelijkheden voor jouw bedrijf

Wij maken graag tijd om jou een online demo te geven en uitgebreide uitleg. Daarna kan je zonder aankoopverplichting gedurende 14 dagen de functies van onze superhandige cloudoplossing ontdekken.

Gratis demosessie boeken

De functionaliteiten in een notendop

 
 
1
 
 

!. Verbeter het contact met jouw consultants

Opvolging zonder naar de klant te gaan, documenten veilig en digitaal versturen, en in gesprek gaan met potentiële kandidaten: Dankzij de geïntegreerde beveiligde chatmodule wordt dit allemaal kinderspel

`

2. Vind sneller de geschikte kandidaat

Via de ingebouwde connect-module krijg je toegang tot een uitgebreid filter- en zoeksysteem dat jou helpt om snel een geschikte kandidaat voor een opdracht te vinden. Heb je een interessant profiel gevonden? Dan kan je meteen zijn/haar beschikbaarheid checken en krijg je een indicatie van het gewenste dagtarief

 
 
2
 
 
 
 
3
 
 

3. Bespaar op rekruteringskosten

Zeg Cold-calling en bodyshopping vaarwel, en kies voor efficiënte communicatie via ons beveiligd platform waarmee je eveneens makkelijk contracten kan afhandelen. Zo behoud je meer focus en hou je meer tijd over voor andere zaken.

4. Next-level automatisatie

Via onze slimme robot verspreiden wij automatisch jouw geplaatste opdrachten op sociale kanalen zoals LinkedIn en Twitter. Bovendien kan je als premium klant op voorhand checken of een soortgelijke vacature al geplaatst geweest is in ons systeem. Daarnaast kan je via de import-module jouw bestaande database uit een CRM of Excelfile importeren. Zo wordt ExtraExpertise jouw single source of truth en go-to oplossing waarmee je dagelijks aan de slag kan.

 
 
4
 
 

Veelgestelde vragen

Voor bedrijven en recruiters gaan wij zeer binnenkort de mogelijkheid inbouwen met Mollie en/of Stripe om betalingen te doen ofwel per freelancer, ofwel voor alle freelancers op reguliere basis

Momenteel kan je gebruik maken van slimme filters om de ideale match te vinden, maar in de toekomst gaan wij samenwerken met een partij die AI oplossing aanbiedt

ExtraExpertise kan gebruikt worden als CRM wanneer dit gekoppeld is met Harvest, Promatask of Comanage. Wij kiezen er bewust voor om samen te werken met andere integratoren te werken in plaats van alles te ontwikkelen en het wiel opnieuw uit te vinden

Vele bedrijven gebruiken reeds een intern CRM voor het beheren van freelancers en consultants, maar dat is geen enkel probleem. Binnen ExtraExpertise voorzien wij binnenkort de functionaliteit om bestaande contacten te importeren aan de hand van een generiek CSV bestand. Daarnaast kan ons team ook ondersteuning op maat bieden voor het koppelen met bestaande systemen en de migratie van bestaande gegevens

De bedoeling van ons platform is om freelancers te helpen om zich beter te concentreren op hun kernactiviteiten. Mail is een kanaal dat gebruikers afleidt van hun werk. Wij hebben een eigen melding en communicatiesysteem die mail grotendeels overbodig maakt. Toch voorzien wij een e-mail wanneer freelancers hier specifiek voor kiezen en op zoek zijn naar opdrachten

ExtraExpertise is veel meer dan een Freelance management platform. Ons platform biedt een totaal oplossing die kan helpen om beter samen te werken met freelancers, of tijdelijke werkkrachten maar ook een deel administratie uit handen neemt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bubty (een concurrent uit Nederland) kan je met onze tool ook freelancers tangen, en groeperen of privé notities toevoegen. Daarnaast kan je eenvoudig bestanden delen, en (groep)berichten doorsturen.

Ja, wij bieden pakketten aan waarbij bedrijven helpen om naamsbekendheid te vergroten, en de juiste werkkrachten te vinden aan de hand van onder andere betalende campagnes, en een gepersonaliseerde campagne pagina op onze website

Zowel freelancers als bedrijven kunnen onze tool leren kennen aan de hand van een gratis proefperiode die 30 dagen geldt. Voor bedrijven geven wij bij aanvang een online demo om hun op weg te helpen, en te kijken hoe wij hen kunnen helpen met extra’s De prijs hangt af van verschillende factoren en start bij 299 euro per maand

Wens jij op de hoogte blijven?

Schrijf je meteen in voor onze mailinglijst en wij brengen jou als eerste op de hoogte