Voor opdrachtgevers die van
freelancers en consultants houden

Beheer en organiseer al jouw tijdelijke werkkrachten op één plaats

  • Plaats opdrachten en vind geschikte werkkrachten voor jouw project
  • Verbeter de communicatie met jouw tijdelijke werkkrachten
  • Bouw jouw eigen talentpool van freelancers en consultants
Vrijblijvende demo plannen Meer ontdekken
Overzicht dashboard ExtraExpertise

Werk jij regelmatig met tijdelijke werkkrachten en wil jij van alle struggles af die jij dagelijks ervaart bij het hybride, of on-site werken met contractors, freelancers of student-ondernemers? ExtraExpertise is er voor jou!

ExtraExpertise ontzorgt jou bij alle facetten van het inhuren en beheren van jouw freelancers en talentpools. Samen met een internationaal team van freelancers bouwden wij een robuuste oplossing die helpt bij het vinden van geschikte freelancers, plaatsen van opdrachten, de communicatie tijdens het project, een vlotte onboarding en opvolging, een correcte uitbetaling en administratie, en vlotte onboarding te beheren!

ExtraExpertise in een notendop

Andere bedrijven die in ExtraExpertise geloven

Enkele voordelen van ExtraExpertise

Eén tool om op een fijne manier jouw outsourcing te beheren

Gedaan met verschillende Excel- en andere bestanden steeds weer te moeten nakijken. Via onze gebruiksvriendelijke interface kan jij vanaf nu jouw talentpool beheren, toewijzen aan missies en jouw database uitbreiden met professionals.

mockup laptop recruiter extraexpertise

In no-time geschikte freelancers vinden en opdrachten plaatsen

Plaats eenvoudig nieuwe opdrachten en onze slimme robot verspreidt deze via ons netwerk van freelancers en via populaire sociale media kanalen.

Zo krijgt jouw opdracht de aandacht die ze verdient, en kunnen professionals vervolgens contact met je opnemen.

Organiseer je freelancerssquad met tags en persoonlijke notities. Pas tags toe of voeg ze toe aan een groep om alles beter te structureren

find freelancers in no time

Een goede onboarding en opvolging voorzien voor jouw werkkrachten

On-boarding informatie en de teamopstelling bij je klant helpen je freelancers om zich beter te informeren en efficiënt te werk te gaan. Via de ingebouwde chatfunctionaliteit kan er om feedback gevraagd worden en kan je eenvoudig documenten versturen.

Als kers op de taart kunnen freelancers die matchen met jullie wensen gebruik maken van de focus-module. Deze module laat toe om overzicht te bewaren tijdens remote of on-site werk door todo lijsten, kalenders en vaak gebruikte links te ordenen per klant of project. Daarnaast kan jij als recruiter bij de opstart de nodige onboarding informatie meegeven zodat de samenwerking succevol en zonder kopzorgen kan worden opgestart wat tevredenheid bij alle partijen zal bevorderen.

info about onboarding

CV's en beschikbaarheid die steeds up-to-date zijn zodat jij kan focussen op jouw kernactiviteiten

Met letterlijk één druk op de knop kan je een update aanvragen van de beschikbaarheid van de freelancers in jouw persoonlijk netwerk en krijg je hun meest recente CV te zien. Hierdoor kan je gericht rekruteren en focussen op jouw business.

Freelancers zoeken die beschikbaar zijn wordt kinderspel dankzij de ingebouwde uitgebreide zoekrobot waarmee je kan filteren op basis van profiel, dagprijs, en ervaring.

up to date info about professionals

Extra redenen

 
 
1
 
 

1. Verbeter het contact met jouw flexible workforce

Opvolging zonder naar de klant te gaan, documenten veilig en digitaal versturen, en in gesprek gaan met potentiële kandidaten: Dankzij de geïntegreerde beveiligde chatmodule wordt dit allemaal kinderspel

`

2. Vind sneller de geschikte kandidaat

Via de ingebouwde connect-module krijg je toegang tot een uitgebreid filter- en zoeksysteem dat jou helpt om snel een geschikte kandidaat voor een opdracht te vinden. Heb je een interessant profiel gevonden? Dan kan je meteen zijn/haar beschikbaarheid checken en krijg je een indicatie van het gewenste dagtarief

 
 
2
 
 
 
 
3
 

3.digitalisatie inzetten om rekruteringskosten

Zeg Cold-calling en bodyshopping vaarwel, en kies voor efficiënte communicatie via ons beveiligd platform waarmee je eveneens makkelijk contracten kan afhandelen. Zo behoud je meer focus en hou je meer tijd over voor andere zaken.

4. Next-level automatisatie

Via onze slimme robot verspreiden wij automatisch jouw geplaatste opdrachten op sociale kanalen zoals LinkedIn en Twitter. Bovendien kan je als premium klant op voorhand checken of een soortgelijke vacature al geplaatst geweest is in ons systeem. Daarnaast kan je via de import-module jouw bestaande database uit een CRM of Excelfile importeren. Zo wordt ExtraExpertise jouw single source of truth en go-to oplossing waarmee je dagelijks aan de slag kan.

 
 
4
 
 

Kies voor ExtraExpertise en wordt efficiënt en daadkrachtig als ondernemer

Onze maandeljkse prijsformules afgestemd op jouw noden

Wij geven jouw bedrijf de kans om als eerste onze softwareoplossing te ontdekken. Hieronder geven wij alvast de verschillende betalende formules weer. Na een vrijblijvende demo waarin we jou de tool laten zien in een videogesprek, kan je reeds intekenen en zo als één van de eersten gebruik maken van onze handige tool.

Maandelijks
Jaarlijks Bespaar tot 10% op jaarlijkse formules

Small-business

Voor kleine bedrijven en startups

vanaf   €99 
Demo inplannen
Wat zit er inbegrepen in het maandelijks pakket voor Small-businesses?

  • Inclusief 1 jobslots en consultants actief per maand
  • Voeg al jouw freelancers en contractors toe aan jouw talentpool
  • Eenvoudig opdrachten plaatsen en opvolgen
  • Toegang tot database van 10.000+ professionele freelancers
  • Freelancers in groepen indelen
  • Freelancers filteren,zoeken en taggen
  • Handige filters om snel de juiste werkkracht te vinden
  • Chatten, briefings en documenten doorsturen naar jouw consultants
  • Ontvang meldingen wanneer freelancers beschikbaar zijn

Medium-business

Voor KMO's, recruiters en scale-ups

vanaf   €549 
Contacteer onze sales
Wat zit er allemaal in het maandelijks pakket voor Medium-businesses?

  • Alle functies van het small business pakket
  • maximum 10 jobslots of consultants actief
  • 2 gebruikersaccounts gelinkt aan jouw bedrijf
  • Persoonlijke notities toevoegen en historiek raadplegen
  • Geef jouw freelancers toegang tot de Focus-module
  • Onboarding taken, informatie en briefings meegeven om de opstart te vereenvoudigen
  • Leer kandidaten kennen via speeddating interviews in samenwerking met Nice2MeetYou
  • Automatische plaatsen van opdrachten naar LinkedIn via onze slimme Automatisatie oplossing

Enterprises

Voor grote berdrijven en enterprises

Op aanvraag
Contacteer onze sales
Wat zit er inbegrepen in het maandelijks pakket voor grotere bedrijven?

  • Alle functies van het medium pakket
  • Meer dan 10 jobslots of consultants actief
  • Ondersteuning bij het importeren van de bestaande database uit jouw huidige CRM
  • Persoonlijke Employer branding pagina met oplijsting van jouw vacatures
  • Controleer of de opdracht al geplaatst is zodat je jouw slaagkansen kan inschatten
  • Controleer onmiddelijk of de freelancer al actief is op een andere opdracht
  • Zet jouw evenementen in de kijker
  • Hulp op afstand en 100% Belgische support

Bijkomende informatie

Alle hierboven vermelde prijzen zijn exclusief 21% BTW

Betalingen gebeuren steeds online via onze online payment provider of via directe overschrijving, en gebeuren bij de aanvang van elke maand indien jouw bedrijf kiest voor een betaling op maandbasis. Wanneer u gebruik wil maken van een jaarlijkse korting van 15%, dient de som gelijk aan het maandbedrag vermenigvuldigt met 12 (voorbeeld : prijs voor een small-business abonmement bedraagt 99 euro per actieve gebruiker wanneer de klant kiest voor een jaarlijks lidmaatschap * 12 = 1188 exclusief 21% BTW)te worden volstort alvorens wij jullie account zullen activeren. Wij zullen voor elke betaling een elektronische factuur bezorgen die kan 100% fiscaal aftrekbaar is en kan worden ingebracht in jullie boekhouding.

Extra slots voor consultants of het plaatsen van opdrachten kunnen worden toegevoegd aan jouw account voor 99 euro per maand/account op aanvraag. Hiervoor kan je best een mailtje sturen naar ons e-mailadres: support@extraexpertise.be met vermelding van jouw login. Wij doen het nodige om de credits zo snel mogelijk te activeren nadat wij de betaling ontvangen hebben.

Extra gebruikersaccounts kunnen worden toegevoegd voor 49 euro per maand/account op aanvraag. Bij de small-business formule bijvoorbeeld is er standaard één gebruikersaccount inbegrepen in de betalende formule.

Wens je graag meer info over de verschillende mogelijkheden voor jouw bedrijf

Wij maken graag tijd om jou een online demo te geven en uitgebreide uitleg. Daarna kan je zonder aankoopverplichting gedurende 14 dagen de functies van onze superhandige cloudoplossing ontdekken.

Gratis demosessie van 30 minuten inplannen

Veelgestelde vragen

Kleine bedrijven kunnen direct starten van zodra wij een betaling ontvangen hebben van de eerste maand. Voor KMO's en grotere bedrijven geven wij bij aanvang een online demo om hun op weg te helpen, en te kijken hoe wij hen kunnen helpen met extra’s.

De prijs voor kleine gebruikers is direct gelinkt aan het gebruik. Het startbedrag bedraagt 99 euro per maand voor onze instap formule waarbij je maximaal 1 gebruiker kunt koppelen aan jouw opdracht. Wanneer je meer jobs wenst te plaatsen en freelancers wenst aan te werven wordt er automatisch op het einde van de maand een extra factuur gestructureerd per credit die je gebruikt heb. Een credit wordt aangerekend voor zowel een extra opdracht die je plaatst of een freelancer die je toevoegt aan één van jouw projecten.

Voor bedrijven en recruiters gaan wij zeer binnenkort de mogelijkheid inbouwen met Mollie om betalingen te doen ofwel per freelancer, ofwel voor alle freelancers op reguliere basis

Momenteel kan je gebruik maken van slimme filters om de ideale match te vinden, maar in de toekomst gaan wij samenwerken met een partij die AI oplossing aanbiedt

ExtraExpertise kan gebruikt worden als CRM wanneer dit gekoppeld is met Harvest, Promatask of Comanage. Wij kiezen er bewust voor om samen te werken met andere integratoren te werken in plaats van alles te ontwikkelen en het wiel opnieuw uit te vinden

Vele bedrijven gebruiken reeds een intern CRM voor het beheren van freelancers en consultants, maar dat is geen enkel probleem. Binnen ExtraExpertise voorzien wij binnenkort de functionaliteit om bestaande contacten te importeren aan de hand van een generiek CSV bestand. Daarnaast kan ons team ook ondersteuning op maat bieden voor het koppelen met bestaande systemen en de migratie van bestaande gegevens

De bedoeling van ons platform is om freelancers te helpen om zich beter te concentreren op hun kernactiviteiten. Mail is een kanaal dat gebruikers afleidt van hun werk. Wij hebben een eigen melding en communicatiesysteem die mail grotendeels overbodig maakt. Toch voorzien wij een e-mail wanneer freelancers hier specifiek voor kiezen en op zoek zijn naar opdrachten

ExtraExpertise is veel meer dan een Freelance management systeem. Ons platform biedt een totaal oplossing die kan helpen om beter samen te werken met freelancers, of tijdelijke werkkrachten maar ook een deel administratie uit handen neemt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bubty (een concurrent uit Nederland) kan je met onze tool ook freelancers taggen, groeperen of privé notities toevoegen. Daarnaast kan je eenvoudig bestanden delen, en chatberichten sturen.

Ja, wij bieden pakketten aan waarbij bedrijven helpen om naamsbekendheid te vergroten, en de juiste werkkrachten te vinden aan de hand van onder andere betalende campagnes, en een gepersonaliseerde campagne pagina op onze website

Wens jij graag meer info?

Plan een vrijblijvende demo in met Lode