Dé missing link tussen bedrijven en tijdelijke werkkrachten
ExtraExpertise is een cloudoplossing die het beheer en de communicatie met jouw tijdelijke werkkrachten sterk zal vereenvoudigen, je aanwervingsprocessen makkelijker zal maken en je administratie vlotter zal laten verlopen.
Waarbij schieten we je zoal te hulp?
Met ExtraExpertise streven wij ernaar:
-
De verstandhouding en communicatie met jouw werkkrachten te verbeteren;
-
Je administratie en organisatie vereenvoudigen;
-
Te helpen bij zoektocht naar extra werkkracht via onze uitgebreide database
Eén tool om al jouw outsourcing te beheren
Gedaan met verschillende Excel- en andere bestanden steeds weer te moeten nakijken. Via onze gebruiksvriendelijke interface kan jij vanaf nu je freelancesquad beheren, toewijzen aan missies en jouw database uitbreiden met professionals.
Eenvoudig je (remote) équipe beheren
Plaats eenvoudig nieuwe opdrachten en onze slimme robot verspreidt deze via ons netwerk van freelancers en via populaire sociale media kanalen.
Zo krijgt jouw opdracht de aandacht die ze verdient, en kunnen professionals vervolgens contact met je opnemen.
Organiseer je freelancerssquad met tags en persoonlijke notities. Pas tags toe of voeg ze toe aan een groep om alles beter te structureren
Bied meerwaarde aan voor je freelancers
On-boarding informatie en de teamopstelling bij je klant helpen je freelancers om zich beter te informeren en efficiënt te werk te gaan. Via de ingebouwde chatfunctionaliteit kan er om feedback gevraagd worden en kan je eenvoudig documenten versturen.
Als kers op de taart kunnen freelancers die matchen met jullie wensen gebruik maken van de focus-module. Deze module laat toe om overzicht te bewaren tijdens remote of on-site werk door todo lijsten, kalenders en vaak gebruikte links te ordenen per klant of project. Daarnaast kan jij als recruiter bij de opstart de nodige onboarding informatie meegeven zodat de samenwerking succevol en zonder kopzorgen kan worden opgestart wat tevredenheid bij alle partijen zal bevorderen.
CV's en beschikbaarheid die steeds up-to-date zijn
Met letterlijk één druk op de knop kan je een update aanvragen van de beschikbaarheid van de freelancers in jouw persoonlijk netwerk en krijg je hun meest recente CV te zien. Hierdoor kan je gericht rekruteren en focussen op jouw business.
Freelancers zoeken die beschikbaar zijn wordt kinderspel dankzij de ingebouwde uitgebreide zoekrobot waarmee je kan filteren op basis van profiel, dagprijs, en ervaring.
Kies voor ExtraExpertise en wordt efficiënt en daadkrachtig als ondernemer
Onze prijsformules afgestemd op jouw noden
Wij geven jouw bedrijf de kans om als eerste onze softwareoplossing te ontdekken. Hieronder geven wij alvast de verschillende betalende formules weer. Na een vrijblijvende demo waarin we jou de tool laten zien in een videogesprek, kan je reeds intekenen en zo als één van de eersten gebruik maken van onze handige tool.
Wat zit er inbegrepen in het pakket voor Small-businesses?
- Beheer al jouw freelancers en contractors toe in jouw talentpool
-
maximum 5 jobslots of consultants actief
- Eenvoudig opdrachten plaatsen opvolgen via ons gebruiksvriendelijk platform
- Geef jouw freelancers toegang tot de Focus-module
- Toegang tot database van 10.000+ professionele freelancers
- Freelancers filteren,zoeken en taggen
- Handige filters om snel de juiste werkkracht te vinden
- Chatten, briefings en documenten doorsturen naar jouw consultants
- Ontvang via e-mail een melding wanneer freelancers beschikbaar zijn
Wat zit er allemaal in het pakket voor Medium-businesses?
- Alle functies van het small pakket
- maximum 10 jobslots of consultants actief
- 3 gebruikersaccounts gelinkt aan jouw bedrijf
- Persoonlijke notities toevoegen en historiek raadplegen
- Onboarding taken, informatie en briefings meegeven om de opstart te vereenvoudigen
- Freelancers in groepen indelen
- Leer kandidaten kennen via speeddating interviews in samenwerking met Nice2MeetYou
- Automatische plaatsen van opdrachten naar LinkedIn via onze slimme Automatisatie oplossing
Wat zit er inbegrepen in het pakket voor Grotere bedrijven?
- Alle functies van het medium pakket
- Meer dan 10 jobslots of consultants actief
- Ondersteuning bij het importeren van de bestaande database uit jouw huidige CRM
- Persoonlijke Employer branding pagina met oplijsting van jouw vacatures
- Controleer of de opdracht al geplaatst is zodat je jouw slaagkansen kan inschatten
- Controleer onmiddelijk of de freelancer al actief is op een andere opdracht
- Publiceer en zet jouw evenementen in de kijker
- Hulp op afstand en 100% Begische support
Bijkomende informatie
Alle hierboven vermelde prijzen zijn exclusief 21% BTW
Betalingen gebeuren steeds online via onze online payment provider of via directe overschrijving, en gebeuren bij de aanvang van elke maand indien jouw bedrijf kiest voor een betaling op maandbasis. Wanneer u gebruik wil maken van de korting, dient de som gelijk aan het maandbedrag vermenigvuldigt met 12 (voorbeeld : prijs voor een small-business abonmement bedraagt 349 euro wanneer de klant kiest voor een jaarlijks lidmaatschap * 12 = 4188 exclusief 12% BTW)te worden volstort alvorens wij jullie account zullen activeren. Wij zullen voor elke betaling een elektronische factuur bezorgen die kan 100% fiscaal aftrekbaar is en kan worden ingebracht in jullie boekhouding.
Extra slots voor consultants of het plaatsen van opdrachten kunnen worden toegevoegd aan jouw account voor 50 euro per maand/account op aanvraag. Hiervoor kan je best een mailtje sturen naar ons e-mailadres: support@extraexpertise.be met vermelding van jouw login. Wij doen het nodige om de credits zo snel mogelijk te activeren nadat wij de betaling ontvangen hebben.
Extra gebruikersaccounts kunnen worden toegevoegd 25 euro per maand/account op aanvraag. Bij de small-business formule bijvoorbeeld is er standaard één gebruikersaccount inbegrepen in de betalende formule.
Wens je graag meer info over de verschillende mogelijkheden voor jouw bedrijf
Wij maken graag tijd om jou een online demo te geven en uitgebreide uitleg. Daarna kan je zonder aankoopverplichting gedurende 14 dagen de functies van onze superhandige cloudoplossing ontdekken.
Gratis demosessie boekenDe functionaliteiten in een notendop
!. Verbeter het contact met jouw consultants
Opvolging zonder naar de klant te gaan, documenten veilig en digitaal versturen, en in gesprek gaan met potentiële kandidaten: Dankzij de geïntegreerde beveiligde chatmodule wordt dit allemaal kinderspel
2. Vind sneller de geschikte kandidaat
Via de ingebouwde connect-module krijg je toegang tot een uitgebreid filter- en zoeksysteem dat jou helpt om snel een geschikte kandidaat voor een opdracht te vinden. Heb je een interessant profiel gevonden? Dan kan je meteen zijn/haar beschikbaarheid checken en krijg je een indicatie van het gewenste dagtarief
3. Bespaar op rekruteringskosten
Zeg Cold-calling en bodyshopping vaarwel, en kies voor efficiënte communicatie via ons beveiligd platform waarmee je eveneens makkelijk contracten kan afhandelen. Zo behoud je meer focus en hou je meer tijd over voor andere zaken.
4. Next-level automatisatie
Via onze slimme robot verspreiden wij automatisch jouw geplaatste opdrachten op sociale kanalen zoals LinkedIn en Twitter. Bovendien kan je als premium klant op voorhand checken of een soortgelijke vacature al geplaatst geweest is in ons systeem. Daarnaast kan je via de import-module jouw bestaande database uit een CRM of Excelfile importeren. Zo wordt ExtraExpertise jouw single source of truth en go-to oplossing waarmee je dagelijks aan de slag kan.
Veelgestelde vragen
Voor bedrijven en recruiters gaan wij zeer binnenkort de mogelijkheid inbouwen met Mollie en/of Stripe om betalingen te doen ofwel per freelancer, ofwel voor alle freelancers op reguliere basis
Momenteel kan je gebruik maken van slimme filters om de ideale match te vinden, maar in de toekomst gaan wij samenwerken met een partij die AI oplossing aanbiedt
ExtraExpertise kan gebruikt worden als CRM wanneer dit gekoppeld is met Harvest, Promatask of Comanage. Wij kiezen er bewust voor om samen te werken met andere integratoren te werken in plaats van alles te ontwikkelen en het wiel opnieuw uit te vinden
Vele bedrijven gebruiken reeds een intern CRM voor het beheren van freelancers en consultants, maar dat is geen enkel probleem. Binnen ExtraExpertise voorzien wij binnenkort de functionaliteit om bestaande contacten te importeren aan de hand van een generiek CSV bestand. Daarnaast kan ons team ook ondersteuning op maat bieden voor het koppelen met bestaande systemen en de migratie van bestaande gegevens
De bedoeling van ons platform is om freelancers te helpen om zich beter te concentreren op hun kernactiviteiten. Mail is een kanaal dat gebruikers afleidt van hun werk. Wij hebben een eigen melding en communicatiesysteem die mail grotendeels overbodig maakt. Toch voorzien wij een e-mail wanneer freelancers hier specifiek voor kiezen en op zoek zijn naar opdrachten
ExtraExpertise is veel meer dan een Freelance management platform. Ons platform biedt een totaal oplossing die kan helpen om beter samen te werken met freelancers, of tijdelijke werkkrachten maar ook een deel administratie uit handen neemt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bubty (een concurrent uit Nederland) kan je met onze tool ook freelancers tangen, en groeperen of privé notities toevoegen. Daarnaast kan je eenvoudig bestanden delen, en (groep)berichten doorsturen.
Ja, wij bieden pakketten aan waarbij bedrijven helpen om naamsbekendheid te vergroten, en de juiste werkkrachten te vinden aan de hand van onder andere betalende campagnes, en een gepersonaliseerde campagne pagina op onze website
Zowel freelancers als bedrijven kunnen onze tool leren kennen aan de hand van een gratis proefperiode die 30 dagen geldt. Voor bedrijven geven wij bij aanvang een online demo om hun op weg te helpen, en te kijken hoe wij hen kunnen helpen met extra’s De prijs hangt af van verschillende factoren en start bij 299 euro per maand
Wens jij op de hoogte blijven?
Schrijf je meteen in voor onze mailinglijst en wij brengen jou als eerste op de hoogte